Lagu Sekebun Cinta Nan Berbunga

Sekebun cinta nan berbunga Teguh berdiri nan berduri Aku yang asli di dalam mekar Bila terbit mentari Menguntumlah Verse 2. Aku yang asli di dalam mekar.


Ziana Zain Anggapanmu With Lyrics Youtube

Sekebun cinta nan berbunga Teguh berdiri nan berduri Aku yang asli di dalam mekar Bila terbit mentari Menguntumlah Verse 2.

. Sekebun cinta nan berbunga. Seringkali kau menepis tiap persoalan ada sesuatu kau sembunyikan dari. Sekebun cinta nan berbunga.

Syair kau tulis ku lagukan. Em Sekebun cinta nan berbunga D B Teguh berdiri nan berduri Am Aku yang asli di dalam mekar Em Bila terbit mentari C Am B Menguntumlah Verse 2. Beranda tanpa label halaman asmara ziana zain feat awie.

Lirik lagu Ziana Zain Asmin Mudin Anggapanmu Sekebun cinta nan berbunga Megah berdiri nan berduri Aku yang asli Di dalam mekar Bila terbit mentari Menguntumlah Sejambak cinta nan berbunga Megah berdiri nan tiada Mekar dan kukuh Bau dan kaku Itulah pilihan ku Aku di taman hanya perhiasan Mata umum Hanya mampu ku melihat Kecurangan. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Em Sejambang cinta nan berbunga D B Megah berdiri nan tiada Am Mekar yang kukuh Bau dan kaku Em Itulah pilihanmu C B Aku di taman hanya perhiasan Em Mata umum Chorus.

Em Sejambang cinta nan berbunga D B Megah berdiri nan tiada Am Mekar yang kukuh Bau dan kaku Em Itulah pilihanku C B Aku di taman hanya perhiasan Em Mata ungu. Sekebun cinta nan berbunga. Home Unlabelled Lirik Lagu Ziana Zain.

Teguh berdiri nan berduri. Ziana zain lirik lagu ziana zain ada cinta ada suara ada cinta aku cintakan mu anggapanmu antara ikhlas dan paksa. Semenjak bonsai kesayanganku yang dibela sejak aku tamat zaman persekolahan sehinggalah pada tahun 2005 telah diracuni seseorang.

Kaudanaku Album Terbaru Ziana Zain Pawana Ziana zain lirik lagu ziana zain ada cinta ada suara ada cinta aku cintakan mu anggapanmu antara ikhlas dan paksa. Em Sekebun cinta nan berbunga D B Teguh berdiri nan berduri Am Aku yang asli di dalam mekar Em Bila terbit mentari C Am B Menguntumlah Verse 2. Hanya mampu ku melihat Kecurangan warna bunga Idamanmu berbaja tiada.

Eh eh asal pulak aku tibe tibe nyanyi lagu ziana zain ni. Sekebun cinta nan berbunga Megah berdiri nan berduri Aku yang asli Di dalam mekar Bila terbit mentari Menguntumlah Sejambak cinta nan berbunga Megah berdiri nan tiada Mekar dan kukuh Bau dan kaku Itulah pilihan ku Aku di taman hanya perhiasan Mata umum Hanya mampu ku melihat Kecurangan warna bunga Idamanmu Berbaja tiada Sedang aku anggapanmu. Sekebun cinta nan berbunga D B Teguh berdiri nan berduri Am Aku yang asli di dalam mekar Em C B Bila terbit mentari Menguntumlah Verse 2.

Em Sejambang cinta nan berbunga D B Megah berdiri nan tiada Am Mekar yang kukuh Bau dan kaku Em Itulah pilihanmu C B Aku di taman hanya perhiasan Em. SEKEBUN CINTA NAN BERBUNGA. Sekebun cinta nan berbunga.

Aku yang asli di dalam mekar B ila terbit mentari. Sejambak cinta nan berbunga Megah berdiri nan tiada Mekar dan kukuh Bau dan kaku Itulah pilihan mu Aku di taman hanya perhiasan Mata ungu Chorus Hanya mampu ku melihat Kecurangan warna bunga Idamanmu Berbaja tiada. Sejambang cinta nan berbunga Megah berdiri nan tiada Mekar yang kukuh Bau dan kaku Itulah pilihanku Aku di taman hanya perhiasan Mata ungu.

Saturday November 27 2021. Hanya mampu ku melihat Kecurangan warna bunga Idamanmu berbaja tiada. Saari amrisaari amri verse 1.

Teguh berdiri nan berduri. Garu kepala sambil kening angkat angkat ala ala Ziana Zain Haha ngepek lah. Sekebun cinta nan berbunga Teguh berdiri nan berduri Aku yang asli di dalam mekar Bila terbit mentari Menguntumlah Sejambang cinta nan berbunga Megah berdiri nan tiada.

Nyanyi lagu lain lah. Megah berdiri nan berduri. B Hanya mampu ku melihat C.

B Hanya mampu ku melihat C. Ziana Zain Asmin Mudin Anggapanmu. Teguh berdiri nan berduri.

Em Sejambang cinta nan berbunga D B Megah berdiri nan tiada Am Mekar yang kukuh Bau dan kaku Em Itulah pilihanmu C B Aku di taman hanya perhiasan Em Mata umum Chorus. Em Sejambang cinta nan berbunga D B Megah berdiri nan tiada Am Mekar yang kukuh Bau dan kaku Em Itulah pilihanku C B Aku di taman hanya perhiasan Em Mata ungu. Hanya mampu ku melihat Kecurangan warna bunga Idamanmu berbaja tiada Sedang aku anggapanmu.

Menguntumlah -Ziana Zain-Aishh tetiba teringat dekat Ziana Zain. Chord gitar lagu Kunci gitar lagu Ziana Zain - Anggapanmu - 2777 Em Sekebun cinta nan berbunga D B Teguh berdiri nan berduri Am Aku yang asli di dalam mekar Em C B Bila terbit mentari Menguntumlah Verse 2. Sekebun cinta nan berbunga D B Teguh berdiri nan berduri Am Aku yang asli di dalam mekar Em C B Bila terbit mentari Menguntumlah Verse 2.

Lirik Lagu Anggapanmu ziana Zain. Rasanya dah lama mungkin 5 tahun kot aku tak tanam bungaSatu-satunya hobi yang mampu menenangkan hati ketika diterjah perasaan lara. Aku yang asli di dalam mekar.

Sekebun cinta nan berbunga Teguh berdiri nan berduri Aku yang asli di dalam mekar Bila terbit mentari Menguntumlah Sejambang cinta nan berbunga Megah berdiri nan tiada Mekar yang kukuh Bau dan kaku Itulah pilihanku Aku di taman hanya perhiasan Mata ungu. Sejambang cinta nan berbunga Megah berdiri nan tiada Mekar yang kukuh Bau dan kaku Itulah pilihanku Aku di taman hanya perhiasan Mata ungu. Bila terbit mentari.


Ziana Zain Anggapanmu With Lyrics Youtube


Anggapanmu Kemelut Di Muara Kasih Korban Cinta Paroles Ziana Zain


Lirik Lagu Kudien Rafee Ruangan Gelap Gerhana Lirik Lagu Lagu Lirik


Anggapanmu Ziana Zain High Quality Audio With Lyric Lagu Wanita 90an Youtube


Ziana Zain Anggapanmu With Lyrics Youtube


Terjemahan Lirik All Good Dipha Barus Feat Nadine Lirik Lagu Lagu Lirik


Lirik Lagu Lovelyz Twinkle Dan Terjemahan Lirik Lagu Lagu Kpop


Lirik Dan Terjemahan Lagu Heart In A Cup Garamerica Lirik Lagu Lagu Penyanyi


Lirik Lagu Susan Feat Ria Enes Pesan Papa Lirik Lagu Lagu Lirik


Karaoke Ziana Zain Anggapanmu Youtube


Lirik Lagu Waktu Endank Soekamti Lirik Lagu Lagu Lirik


Lirik Lagu Malaikat Baik Salshabilla Lirik Lagu Lagu Lirik


Lirik Lagu Nembe Demen Lanang Dian Anic Lirik Lagu Gadis Cantik Gadis


Lirk Lagu Tiada Nama Seindah Namamu Nella Kharisma Nama Lagu Namamu


Ziana Zain Anggapanmu Lyrics Genius Lyrics


Sekebun Cinta Nan Berbunga Anggapanmu Ziana Zain Youtube


Pin On Kitab Lirik Lagu


Anggapanmu Ziana Zain Sekebun Cinta Nan Berbunga Lirik Youtube


Ziana Zain Anggapanmu With Lyrics Youtube

Comments

Popular posts from this blog

Cane Is Used on Which Side of the Body

に似合うものは違うわね うちのメイドたちは